Word Lid van BCT

Ontdek de voordelen van badminton

Bij Badminton Club Tietjerksteradeel kunt u op uw eigen tempo fit blijven en genieten van een uitdagende sport.

Waarom lid worden?

Badminton biedt flexibiliteit; u kunt het zo intensief maken als u zelf wilt. Of u nu een rustige pot wilt spelen of een intensieve wedstrijd, er is voor ieder wat wils.

Bij BCT heerst een ontspannen sfeer. Er zijn altijd mensen van uw niveau om mee te spelen. Iedereen is welkom, van beginners tot gevorderden.

Badminton is ook geschikt voor kinderen. Het helpt bij de ontwikkeling van oog-handcoördinatie en tactisch inzicht. Kinderen vanaf 7 à 8 jaar kunnen al meedoen.

Kom 3x gratis proberen!

Aanmeldingsformulier

Hoe lid te worden?

Om lid te worden van BCT, kunt u het aanmeldingsformulier voor junioren, volwassenen en senioren downloaden. Dit formulier kunt u invullen en tijdens speelavonden inleveren bij de jeugdbegeleider of een bestuurslid. Zorg ervoor dat u het formulier volledig invult en ondertekent voordat u het inlevert.

Strippenkaart

Als u niet iedere week wilt of kunt badmintonnen, dan is een strippenkaart de oplossing!

Voor slechts € 35 kunt u tienmaal gezellig komen badmintonnen zonder verdere verplichtingen, dat is slechts € 3,50 per keer! U koopt bij een aanwezig bestuurslid de ‘strippenkaart’. U wordt niet lid van de club, maar u kunt toch tienmaal langskomen om te badmintonnen. Iedere keer dat u langskomt laat u een ‘strip’ aftekenen door een bestuurslid. Is de kaart vol? Dan kunt u gewoon besluiten of u weer een strippenkaart koopt of misschien zelfs wel lid wordt.

U hebt alleen geschikte, niet afgevende zaalschoenen nodig, die goed schokabsorberend zijn, verder kleding waar u vrij in kunt bewegen en een badmintonracket.
(al kunt u het racket de eerste paar keer ook lenen van de club)

Wat Heb Je Nodig?

Benodigdheden voor badminton

Om deel te nemen aan badminton heeft u geschikte, niet-afgevende zaalschoenen nodig die goed schokabsorberend zijn. Daarnaast is kleding waarin u vrij kunt bewegen belangrijk, evenals een badmintonracket. Een racket kunt u de eerste paar keer lenen van de club.

Kom langs en ervaar zelf hoe leuk en gezond badminton kan zijn! U kunt driemaal gratis komen proberen.