Lid Worden?

Wilt u graag op uw eigen tempo een beetje fit blijven? Badminton is een leuke sport die u zo intensief en uitdagend kunt maken als u zelf wilt. Ook tijdens een relatief rustig potje badminton beweegt u ongemerkt heel wat. Een intensief potje badminton tegen een gewaagde tegenstander of tegen gewaagde tegenstanders is een ware energie-explosie! Voor elk wat wils!

BCT is een ontspannen vereniging, waar vrijwel altijd wel mensen zijn waarmee u op uw eigen niveau kunt spelen. Iedereen kan lid worden van Badminton Club Tietjerksteradeel.

Ook voor kinderen is badminton een hele leuke en uitdagende sport. Niet alleen is beweging goed voor uw kind, maar uw kind of puber oefent ook zijn of haar oog-handcoördinatie en tactisch inzicht! Vaardigheden die (later) in de opvoeding vaak worden overgeslagen. Met badminton is dit echter prima, en op een leuke manier te oefenen. Badminton is geschikt voor kinderen vanaf ongeveer 7 à 8 jaar.

U hebt alleen geschikte, niet afgevende zaalschoenen nodig die goed schokabsorberend zijn, kleding waar u vrij in kunt bewegen en een badmintonracket (al kunt u het racket de eerste paar keer ook lenen van de club).

Speeltijden en tarieven:

De jeugd kan op dinsdagavond in de Nije Westermar in Burgum spelen van 18:30 tot 19:30. De contributie voor de jeugd bedraagt € 50 per jaar. Dat kan via automatische incasso of door  zelf over te boeken in 1 keer of in 10 termijnen van € 5.

Volwassenen kunnen op dinsdagavond in Burgum, de Nije Westermar van 19:30 – 22:00 en op donderdagavond in Noardburgum, it Heech van 20:00 – 22:30 spelen. De contributie voor volwassenen bedraagt € 140 per jaar. Uiteraard kan ook dit bedrag via automatische incasso of door  zelf over te boeken in 1 keer of in 10 termijnen van € 14 voldaan worden. Dit tarief is voor iedereen die 18+ is.

Senioren (50+) kunnen op de woensdagochtend in Hurdegaryp, de Hege Fiif van 9:30 tot 11:00 spelen. De contributie voor deze groep bedraagt € 100 per jaar. Dit tarief geldt alleen als u 50+ bent en uitsluitend op de woensdagochtend speelt. Via automatische incasso of door zelf over te boeken kan dit bedrag in 1 keer of in 10 termijnen van € 10 voldaan worden.

U kunt het aanmeldingsformulier voor volwassenen en  senioren hier downloaden, en op speelavonden inleveren bij de jeugdbegeleider of een bestuurslid. Het aanmeldingsformulier voor jeugdleden kunt u hier downloaden.
Kijk ook eens naar onze strippenkaart!

U bent van harte welkom om driemaal gratis te komen proberen!