Strippenkaart senioren

Als u niet iedere week wilt of kunt badmintonnen, dan is een strippenkaart de oplossing!

Voor slechts € 35 kunt u tienmaal gezellig komen badmintonnen zonder verdere verplichtingen, dat is slechts € 3,50 per keer! U koopt bij een aanwezig bestuurslid de ‘strippenkaart’. U wordt niet lid van de club, maar u kunt toch tienmaal langskomen om te badmintonnen. Iedere keer dat u langskomt laat u een ‘strip’ aftekenen door een bestuurslid. Is de kaart vol? Dan kunt u gewoon besluiten of u weer een strippenkaart koopt of misschien zelfs wel lid wordt.

U hebt alleen geschikte, niet afgevende zaalschoenen nodig, die goed schokabsorberend zijn, verder kleding waar u vrij in kunt bewegen en een badmintonracket.
(al kunt u het racket de eerste paar keer ook lenen van de club)