Veel gestelde vragen

Zo af en toe komt er een vraag binnen die wij vaker horen. Deze zullen we hier plaatsen om u te helpen.

Hoe kan ik mijn bank- of adresgegevens aanpassen?
Dit doet u door een e-mailtje te sturen naar onze penningmeester; deze beheert het ledenbestand. Zijn
e-mail adres is: ewalta@bc-tytsjerksteradiel.nl. U kunt natuurlijk ook uw gewijzigde gegevens persoonlijk aan een bestuurslid geven.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap van de club opzeggen?
U kunt via Formulieren een opzegformulier downloaden invullen, scannen en mailen naar
ewalta@bc-tytsjerksteradiel.nl.
Let op! U bent zelf verantwoordelijk voor het tijdig opzeggen van uw lidmaatschap. U dient uiterlijk vier weken voor het einde van het verenigingsjaar op te zeggen.

Mijn kind kan niet naar de training komen, waar meld ik hem of haar af?
Onze jeugdbegeleiders stellen afmeldingen vooraf bijzonder op prijs! U kunt hen op het volgende e-mail adres bereiken! trainer@bc-tytsjerksteradiel.nl. Dit mag ook via WhatsApp! Onze jeugdbegeleiders stellen afmeldingen vooraf bijzonder op prijs! U kunt hen op het volgende e-mail adres bereiken:
trainer@bc-tytsjerksteradiel.nl. Dit mag ook via WhatsApp!